(VIDEO)CEMAS! SHAHROL SHIRO HAMPIR TERLANGGAR ‘BUDAK BASIKAL LAJAK’, REAKSI SHAHRUL BUAT RAMAI KAGUM!

Loading...

Peluang bercuti di kampung halaman digunakan sebaik-baiknya oleh pelakon, pengacara dan pelawak Shahrol Shiro apabila berpeluang ronda kampung halaman bersama rakan-rakan.

Malang tidak berbau. Tindakan merekod dan mengekor sekumpulan anak-anak di kampungnya yang sedang ‘syok’ melayan basikal lajak mereka hampir sahaja mengundang mimpi ngeri.

Hampir terlanggar

Mula2 ternampak 5 biji dak2 basikal lajak ngah layan turun bukit lantas @yusry_tapah mengeluarkan hp utk merakam aksi mereka..Tau2 sorang tumbang..

Nasihat Shahrol untuk adik-adik basikal lajak

Dik..abg tau hati adik kering..hati kering biar kena dgn tempat..kalau abg laju tu,dah tentu awk kat bawah kete..Kompom abg ke dalam dulu utk siasatan.. Kpd ibu bapa, sy minta tlg sgt2 pantaulah anak2…mereka adalah harta yg tidak ternilai buat kita.. Kpd adik2 basikal lajak, kalau member tanya “Nak berembat OnxOn??”..JANGAN KASI ON!!! Adik2 mampu merubahnya #TaknakBahayakanDiri #MyGeneration #Shiro #Success #Humble #Intelligent #Respect #OrangKampung

Kepada ibu bapa, tolonglah tengok anak-anak anda. Dah malam-malam macam ni kenapa masih main basikal?

Sumber: mediaserious

Loading...
Loading...

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*